Re: Mocowanie dysku twardego

Autor: Marco (notrue_at_interia.pl)
Data: Tue 18 May 2004 - 15:08:29 MET DST

Użytkownik "trzmiel" <trzmiel_at_NOSPAMinteria.pl> napisał w wiadomości

> hehe, dobry przyklad :-)
> widze ze wiele osob szerzy jakies herezje typu "dysk zamontowany do gory
> nogami (elektronika do gory) szybko padnie" niepoparte zadnymi dowodami.

od razu herezje...
A nawet jakbym się pomylił to co?
Napisałem tak, bo gość pisze że jest lamerem, wiec podałem mu najbardziej
typowy sposób montażu dysku.
Nie napisałem wcale, że nie można montować inaczej, wręcz przeciwnie,
napisałem, że można kombinować, ale jak to wpływa na żywotność to nie
wiem.