Re: jaki notebook

Autor: Ghost (ghost_at_NOSPAMsamochody.org)
Data: Tue 18 May 2004 - 14:37:02 MET DST

Użytkownik "qbman" <qb_man@_removethis_.wp.pl> napisał w wiadomości

> Konfiguracja bardzo fajna. Acer to jakaś konkretna firma w świecie
> notebooków ? Bo dla mnie nazwy które coś mówią to HP/CPQ, Dell, IBM. Ile
> toto działa na bateriach ? I jak kwestia gwarancji ? Pewnie Euro...

Moze nie jest to Hi-End ale firma solida, porownujac go z HP nx9005 ktorego
mialem poprzedniu Acer wydaje sie byc solidniejszy.
Gwarancja jest niemiecka, szczerze mowiac nie wiem jak wyglada teraz
realizacja jej w kraju, po wejsciu do unii...
Mam nadzieje ze nie bede musial sprawdzac

pozdr.

--
Pawel R. ghost(at)samochody.org
GG: 3473222