Re: Przedłużacz zasilacz -> płyta główna

Autor: atak_paniki (atak_paniki_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 18 May 2004 - 13:50:28 MET DST

Użytkownik "hermar" <hermar_at_USUŃop.pl> napisał w wiadomości
> Witam grupowiczów!
> Czy istnieje taki przedłużacz? Chciałbym umieścić zasilacz w innym miejscu
> niż obudowa [experymenty z wyciszeniem], a taki przedłużacz zrobiony
> własnoręcznie mógłby kosztować życie mojego komputera. Z góry dziękuję!

jak masz jakiekolwiek pojęcie o lutowaniu to poradzisz sobie na 100% ja
sobie zrobiłem z zepsutego zasilacza z którego wylutowałem kabel zasilający
płytę (był doś długi - ponad 50 cm) następnie z zepsutej płyty wylutowałem
złącze zasilające i przylutowałem "kolorystycznie". Jeśli nie masz zasiłki
na gwarnacji to nie kombinuje tylko przecinaj pokoleji kable i wstawiaj
przedłużki -> jak ma ładnie wyglądać to zastosuj termokurczliwe costam ;) -
wyleciała mi z głowy nazwa ale pewnie wiesz ocb.
ps. nie możesz przesadzać z długoscią kabli -> na niskich napięciach a takie
panują (5,12V) są spore straty...