Napełniane Lexmarki

Autor: Volus (volus_at_no_spam.post.pl)
Data: Tue 18 May 2004 - 13:01:26 MET DST

Mam Lexmarka Z-34, kardridż z czarnym atramentem napełniałem już kilka razy,
zauważyłem pogorszenie jakości druku czy to znaczy że po prostu zużył się
czy może trzeba go tylko jakoś przeczyścić? Czyściłem już dysze i ciepłą
wodą i specjalnym płynem do udrażniania ale i tak są nadal zapchane (na
teście widać) czy zostawienie kardridża np. na noc z dyszami zanurzonymi w
takim płynie może coś pomóc?
A dodatkowy efekt to jakby zawalno spływał tusz czyli dobrze drukuje 1/2
strony a potem coraz słabiej aż w ogóle (tusz w kardridżu jest) wyjściem
jest wydruk w najlepszej jakości (najwolniej) ale to trwa strasznie długo.
Może da się przepłukać cały kardridż? Czy raczej nie warto?
pozdrawiam
Volus