jaki notebook

Autor: qbman (qb_man_at__removethis_.wp.pl)
Data: Tue 18 May 2004 - 11:57:33 MET DST

Witam wszystkich,

Z powodów zawodowych zastanawiam się ostatnio nad zakupem notebooka.
Jednakże jako że jest to dosyć poważna inwestycja - chciałbym poznać opinię
ludzi którzy temat znają lepiej ode mnie. Chodzi mi o to aby ten notebook
był w stanie zamienić funkcjonalnie mojego desktopa (Athlon XP 2.4,
GF4TI4200, 512 RAM). Myślałem o takiej konfiguracji :

procesor - Intel Centrino ok 1.4 MHz
pamięc - 512 MB
HDD - około 60 GB
monitor - min. 15"
czytnik DVD
oryginalny OS
LAN wi-fi
grafika - jakiś mobilny Radeon lub ew. GF GO

komputer będzie wykorzystywany głównie do pracy (programowanie) ale jako że
ma zająć miejsce desktopa - siłą rzeczy czasem chciałbym czasem zagrać lub
puścić sobie film. Nauczony doświadczeniem (nie związanym z notebookami ale
ogólnie ze sprzętem PC) - kieruję się raczej w stronę sprzętu markowego i
raczej nowego (na gwarancji).

Jakie ewentualne tematy mam wziąść pod uwagę dokonując takiego zakupu.
Oczywiście z racji mocno ograniczonych funduszy planuję zakup na Allegro,
zastanawiam się też ew. nad sprowadzeniem sprzętu z USA. Może znacie jakieś
inne miejsca które można polecić.

Za wszystkie konkretne sugestie będę wdzięczny.

--
qbman
.triangle made of qb's.