Re: znikajace dyski

Autor: Magik (wladek_g_at_o2.pl)
Data: Tue 18 May 2004 - 10:53:46 MET DST

> 1. jest dysk 20 gb -- podzielony na dyski c-2gb , d-2gb , e-2gb , f-2gb --
> reszta to dyski widoczne pod linuksem .
>
> 2. jak sie podlaczy do kompa kolejny fizyczny dysk 850 mb -- to wtedy
znika
> ten ostani dysk F ( dysk 850 dostae literke D ) .
>
> 3. co sie dzieje ze powstaje taka kaszana ??

Ten mały ma zapewne postawiona na sobie partycje podstawową a twój win jest
tak skonfigurowany ze daje partycje podstawowe obok siebie. czyli pierwsza
idzie ta na której jest system następnie idzie 850 , a póżniej ida już dyski
logiczne na partycji rozszerzonej - przesuwaja sie o literkę do tyłu.
wszystkie dyski powinny być widoczne tzn. ostatnia windowsowa partycja nie
powinna znikac tylko powinna byc widoczna.
szczerze mówiąć nie spotkałem się żeby się partycja schowała :( pytanie nie
pojawiła się czasami jakaś za literami cd-romów??

pozdrawiam