Re: gdzie zglaszac spam?

Autor: Magik (wladek_g_at_o2.pl)
Data: Tue 18 May 2004 - 10:49:19 MET DST

> ale odpowiedziec sie nie da bo adres zwrotny nie dziala a na stronie tez
nie
> ma :)0

wiesz ja przeważnie jak mi wraca że nie ma takiego adresu to wywalam do
kosza. ale jak na szybkiego przyjrzałem się teraz mailowi ze spamem to w
jego właściwościach można wykopac adres z którego przyszedł. podejrzewam ze
OE którego używam jest tak głupi że nie potrafi znaleźć prawdziwego adresu
nadawcy w przychodzącej wiadomości tylko znajduje jakiś fałszywy który nie
istnieje. :(

jakiego czytnika mail uzywasz?? czy wogóle uzywasz jakiegoś??

pozdrawiam