Re: K7VZA - nowy bios?

Autor: Adam M. (co.sie.gapisz_at_w.moj.adres)
Data: Tue 18 May 2004 - 01:19:12 MET DST

W artykule news:7g09judvjsn3$.dlg_at_vahanara.pl,
niejaki(a): Janusz - Vahanara z adresu <vahanara_at_olimp.gapp.pl>
napisał(a):

> Mam tą samą wersję BIOSu.
>
> A jak ci się ta niestabilność objawiała?
>
> U mnie w losowych momentach system zamierał.
>
> Podobny efekt można uzyskać na przykład zapuszczając Prime95 Torture
> Test i przydzielając mu priorytet "czasu rzeczywistego". [Przed
> testem proszę zapisać otwarte pliki ;-]
>
> Co ciekawe, to druga instalacja Windows XP i SP1.
> Na starym 40 GB dysku instalowałem XP jesienią i nie było problemów.
> Ale zauważyłem teraz, że na Windows Update uległy zmianie daty
> modyfikacji poprawek. Czyżby MS coś zmienił?

U mnie też zaczyna się XP+SP1 sypać w podobny sposób (zamieranie
systemu, błędy typu "pamięć nie może być written" - ale tylko przy
określonych programach)
Żeby bylo ciekawiej to też do jesieni / zimy chodził stabilnie.
Podejrzewam, że to właśnie któraś poprawka Microsoftu powoduje te byki,
ponieważ po reinstalce "gołego" XP i SP1 jest OK. Dopiero po wgraniu
wszystkich łatek dzieją się czasem cuda (ale tylko w określonych
sytuacjach np. współpraca Hamster+OutlookExpress+QuoteFix)

--
pozdrawiam
Adam M.