Re: Jaki twardziel 2,5

Autor: Saiko Kila (fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy)
Data: Mon 17 May 2004 - 22:49:21 MET DST

Proces atak_paniki <atak_paniki_at_poczta.onet.pl> zwrócił błąd:

> jakiego producenta dysków do laptopów polecacie??

Hitachi, Fujitsu, Toshiba. Seagate nigdy nie spotkalem osobiscie, ale czemu
nie dac mu szansy?

> Podstawowym kryterium jest cicha praca (więc chyba tylko 4200rpm??)

Niekoniecznie, np. dysk Travelstar 7K60 Hitachi (7200rpm) jest cichszy niz
starsze 4200rpm, przynajmniej w idle (27-30dB). Poza tym sa ciche tryby
pracy, zmniejszona jest wtedy wydajnosc. Patrz w opisy, najlepiej znalezc w
Altavista lub Google PDFy producenta z opisem i wartosci Acoustics.

> Obecnie mam Fujitsu i wsumie nie jest głośny ale jest to jedyny dysk 2,5 z
> jakim mam doczynienia :|

Polecam Hitachi (bo najbardziej lubie), ale w sumie sprawdz przede
wszystkim gwarancje, cene i specyfikacje (glosnosc) i wtedy wybierz.
Wybralbym 5400rpm na lozyskach olejowych osobiscie, to chyba dobry
kompromis wydajnosci i cichosci.

--
Saiko Kila -- Adres jest w ROT13. Proszę usuń "cutme." -- GG: 4088862
"Ciężki jest dobry. Na ciężkim możesz polegać. Jeśli nie zadziała zawsze