Re: regedit msconfig

Autor: Saiko Kila (fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy)
Data: Mon 17 May 2004 - 21:47:24 MET DST

Proces Gathor <Benedykt130_at_poczta.onet.pl> zwrócił błąd:
> Witam
> Problem mam a mianowicie po wpisaniu w uruchom komendy regedit badz
> msconfig pojawia mi sie okno ale tylko na chwile dosłownie na sekunde co
> jest grane
> Windows 2000

Poszukaj w archiwum pl.comp.os.ms-windows.winnt, bo tu to NTG. Tak robia
rozne robaki (np. dosc swiezy Bagle.X), wiec tego nie ignoruj. BTW zeby
uruchomic te programy wystarczy czasem zrobic ich kopie ze zmienionym
rozszerzeniem (np. regedit.com zamiast regedit.exe) i je odpalic.

--
Saiko Kila -- Adres jest w ROT13. Proszę usuń "cutme." -- GG: 4088862
"Ciężki jest dobry. Na ciężkim możesz polegać. Jeśli nie zadziała zawsze