Re: zostałem zaatakowany ;-/ ??

Autor: p.muras_at_
Data: Mon 17 May 2004 - 19:41:25 MET DST

> Norton Internet Security i AntiVir na pokładzie, emule, minisiec
domowa z
> laptopem (był wyłączony). Wracam, zwykle napasci w logu, a
teraz komp
> zablokowany, zniknela funkcja <wyłącz, uruchom,
hibernacja> a pojawiła się
> <przełącz użytkownika, wyloguj>,
komputer max. zmulony.
> Czy ktoś u mnie był ;-/ ???
> Jak to można
sprawdzić, a jeśli to bydle obeszło zabezpieczenia, czy
> otwarte
porty pod high_id w emule nie zwiekszają zagrożenia??
> zQ

zachecam do zajrzenia na windows update ;)
nowa łata na blastery.
Jakiś nowy sqrwiel wyszedł, też go złapałem i identyczne objawy.
Dodam że tez mialem zestaw nortona ;)
łata wyszła niedalej jak 2 tyg
temu.
jedyny antywir jaki mi go wykrył to Panda antivirus titanium.
Tyle z mojje strony.
Pozdrawiam
                           sx