Re: Wylaczylem go i odmowil wspolpracy... :)

Autor: Bosman Zorz (bosmanKROPKAzorz_at_interia.pl)
Data: Mon 17 May 2004 - 19:12:41 MET DST

In <news:c88nov$42e$1_at_polsl.gliwice.pl>
Avatar wrote:

> Karta Graficzna

Hmmm. Mam jeszcze jedno pytanko. Wymiana kondensatorka nie pomogla,
masz moze konkretne wskazanie co moze byc nie tak? Mam to probowac
naprawiac czy jednak smietnik i szukac godnego nastepcy mojego
Gainwardzika? :(

--
Pozdrawiam -- Wasz Bosman Zorz
Moj adres email znajdzesz tu: http://tinyurl.com/2hbmt