Re: Riva TNT2 - zepsuty wiatraczek

Autor: user (mail2me1_at_o2.pl)
Data: Mon 17 May 2004 - 16:25:47 MET DST

> mam w starym kompie TNT2 i wlasnie sie zepsul na niej wiatraczek.
> w zwiazku z tym chcialem sie zapytac, czy mozna gdzies kupic takie cus
> i czy w ogole potrzebny jest wiatrak? moze jakis radiator wystarczy
(jaki?)?
> dziekuje za wszelkie rady :)

Mialem identyczny przypadek. Grajac w jakas gierke, nie pamietam w tej
chwili w jaka, komp co jakis czas wieszal mi sie. Jako systemu operacyjnego
uzywalem win98 wiec myslalem ze wina lezy po stronie systemu. Ale cos nie
dawalo mi spokoju wiec rozkrecilem obudowe i okazalo sie ze wiatraczek na
karcie nie kreci sie. Od tamtego czasu nie zakupilem nowego wiatraczka i do
tej pory nie zakupilem nowego i nic sie nie dzieje ze sprzetem jezeli tylko
karta graficzna nie jest zbyt eksploatowana. Wniosek : jezeli nie grasz i
niech chcesz wydawac ok. 7zl na nowy a uzywasz kompa gdzie karta nie jest
zbyt obciazana to kupno nowego wiatraczka jest zbyteczne:).