Re: hardware problem, need help!

Autor: peterphk (peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl)
Data: Mon 17 May 2004 - 16:17:18 MET DST

> Ostatniego czasu przyniesiono mi komputerek ktory sie dziwnie zachowuje,
> chcialbym sie poradzic co sie moeglo stac.
> Jakims cudem zadymil sie zasilacz (codegen) i za nim zaraz moduly DIMM...

jakims cudem by bylo jakby nic sie nie zdymilo po padzie tego shitowatego
zasilacza ...

> Po przypieciu zasilacza dzialajacego komputer sie nie podnosi i co ciekawe
> delikatnie kopie pradem, tzn lapiac cos metalowego w reke i dotykajac
owego
> sprzetu czuc przeplyw pradu.

brak uziemienia w gniazdku lub nie jest podlaczone do kompa !!!

> Co moglo sie popsuc? Gdzie szukac przyczyny?

mogla sie np. popsuc plyta glowna ... jest pierwsza na lini "strzalu"
zasilacza ... sprawdz kazdy element kompa osobno.
Jak juz wyzej pisalem kopanie to nie objaw zepsucia tylko braku uziemienia
kompa ...