Re: pomiar pamieci

Autor: PoKeR (poker[usunto!)
Data: Mon 17 May 2004 - 14:32:53 MET DST

wlasnie przeczytalem w instrukcji do plyty ze musza to byc pamieci tego
samego producenta i o tej samej predkosci i pojemnosci wiec pamieci sa tej
samej firmy ale jadna kosc ma 256 a druga 512 w aidzie pokazuje szybkosc
pamieci pc3200 200 mhz
nazwa
Nanya M2U51264DS8HB3G-5T
Nanya M2U25664DS88B3G-5T
 pamieci sa wsadzone do niebieskich slotow i powinny dzialas w trybie dual
chyba ze ja czegos w biosie nie wlaczylem w zapisei sa bardzo wolne bo przy
procesorze p 4 2.8 ht zapis zgodnie z tym co jest w aidzie napisane
powinien byc 1550 a ja mam o 1/3 mniej :( to samo odczyt wiec albo pamieci
sa jakies beznadziejne albo ja nie wlaczylem czegos w biosie albo niestety
dual wymaga kosci o tej samej pojemnosci