Re: Awaria monitora.

Autor: p3pE (god107_at_gazeta.pl)
Data: Mon 17 May 2004 - 13:03:44 MET DST

> Degaussa juz probowalem. Niestety nie podzialalo :-(

Dwa lata temu przydazylo mi sie cos takiego z moim monitorem z tym ze ja go
nie transportowalem nigdzie. Poprostu raz zniknal obraz a jak wylaczylem z
sieci i ponownie podlaczylem to na ekranie mialem takie ciemne plamy jakby
cos od srodka zaslanialo obraz :)
Naprawa kosztowala mnie 300zl. Okazalo sie ze cos sie spalilo w monitorze od
kurzu :) No ale to tez wina samej marki Daewoo :) Teraz wiem ze lepiej bylo
kupic nowy monitor. Chociaz od naprawy nadal dziala i jest ok.

Pozdrawiam,
Marcin