Re: Problem z AMD K6-2 500Mhz

Autor: p3pE (god107_at_gazeta.pl)
Data: Mon 17 May 2004 - 12:53:36 MET DST

MB
> procesory
> jak
> dalej...

> wymagania
> czyli
> polecam
>
> A dam znac tutaj bo wogole malo w sieci informacji o amptronach jest :)

Wczoraj sprawdzilem i okazuje sie ze rzeczywiscie chodzi o ram. Przy
ustawieniu na 5x100 (100Mhz i 100Mhz SDRAM) z koscia 64PC100 dziala bez
zarzutu. Wydaje mi sie ze wina lezy po stronie niedopracowanej obslugi
asynchronicznego taktowania procesora i pamieci w chipsecie Apollo MVP3.

Pozdrawiam,
Marcin