Re: podlaczenie tv do komputera

Autor: Marco (notrue_at_interia.pl)
Data: Mon 17 May 2004 - 12:43:40 MET DST

Użytkownik "aja" <aja_at_gazeta.n_o_s_p.am.gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Mam w kompie taka starusienka karte graficzna Ati Range Pro (AGP) ze
zlaczem
> Video
> Out.
> W tv mam S-Video, Euro , AV3 i zlacze antenowe.
> Chce zlaczyc moj komputer z telewizorem by moc sobie na tv ogladac
filmy z
> kompa.
> Prosze o jakas pomoc co i jak.

łączysz kartę z Tv za pomocą kabla chinch>Euro (jeśli w karcie Tv-out jest
chinch). Telewizor ustawiasz na AV.
I teraz 2 możliwości:
1) włączasz komputer z odłączonym monitorem, ale podłączonym TV (u mnie
karta graficzna od razu to wykrywa i przełącza obraz na TV)
2) uruchamiasz normalnie na monitorze i we właściwosciach ekranu szykasz
opcji wyboru monitora (ustawiasz na TV).

Dodatkowo musisz podłączyć dzwięk kablem z mini-jack z karty dzwiekowej
poprzez przejściówkę na chinch (czyli męski mini-jack>damski chinch) do
kabla chinch>Euro