Re: :: CHŁODZENIE KOMPA - CO WYDAJNIEJSZE ?? ::

Autor: Marco (notrue_at_interia.pl)
Data: Mon 17 May 2004 - 11:26:49 MET DST

Użytkownik "Wojtek" <w_juzoANTYSPAM_at_wp.pl> napisał w wiadomości

> Heh, chyba nie powiesz mi, że okrągły kabel IDE przeszkadza w obiegu
> powietrza w równym stopniu co zwykła taśma, bo w to nie uwierzę (też
> potwierdzone testami).

A o co Ci chodzi? Gdzie ja coś takiego powiedziałem?
Ty napisałeś że miałem gorszy wynik na wentylatorze wtłaczającym, bo mam
pewnie bałagan w kablach przez co utrudniony jest obieg powietrza w
budzie, na co ja odpowiedzialem, że się mylisz, bo mam porządek i okrągłe
kable (czyli lepsze pod tym względem).
Przeanalizuj to jeszcze raz :-)