Re: FX5700 czy Radeon 9600 ?

Autor: DeJotPe (thejotpe_at_potcza.oent.pl)
Data: Mon 17 May 2004 - 11:22:02 MET DST

Użytkownik "Tomek" <dacapo_at_go2.pl> napisał w wiadomości

> Uzywalem i tego i tego, i jedyny sluszny zakup to Radeon, bije GF na
> glowe jakoscia obrazu, wygoda obslugi(nie bawisz sie w duperele typu TV
> Tool itd).

hmmm. co do jakosci obrazu mojego palita nie moge miec zadnych zastrzezen.
to jakis mit ze nvidia ma kiepski obraz, moze ati ma lepszy ale ten w nvidii
tez jest bardzo dobry zwlasza w Gf fx wiekszych od 5600.
druga rzecz to jakos u mnie tv out chodziło be problemow bez zadnego tvtool
i mogłem sobie obraz klonowac, miec dwa pulpity lub na jednym miec pulpit a
na drugim wyswietlac wideo, wiec naprawde nie wiem o co wam chodzi...