Testowanie portu COM1

Autor: Kamil Mouse (malkovicz_wytnij__at_gazeta.pl)
Data: Mon 17 May 2004 - 10:38:07 MET DST

Witam.

Szukam sposobu na sprawdzenie "stanu potu COM1" ..a jaśniej. Mam aplikację
która wykorzystuje ten właśnie port i jakiś czas temu przestała działać.
Miałem kiedyś laptopa z identycznymi objawami - okazało się że miał
przerwaną ścieżkę pomiędzy portem a płytą g. Od razu napiszę że jestem w
stanie przez ten port polączyć się z innymi aplikacjami (ze schematów wynika
że nie wykorzystują wszystkich pinów w COM1, ten który się nie łączy -
wykorzystuje wszystkie).
Czekam na pomysły.

aurox9.2/winXP
~~~~~~~~