Karta gfx nastepca ATI 8500, z dobrym 2d

Autor: Piotr L. (piotrlg_at_sci.pam.szczecin.pl)
Data: Mon 17 May 2004 - 10:30:28 MET DST

Witam

Poszukuje jak w temacie. Posiadam Gigabyte Radeon 8500LE i jestem z niej
zadowolony. Szczegolnie z jakosci/wydajnosci 2d. Wyzej ja stawiam niz
Matroxa g400.

Do nowego kompa z LCD potrzebuje nowa karte gfx z wyjsciem DVI. Moj G400
takowego nie posiada. Nie chce kolejnego matroxa, gdyz za ta cene nie
przedstawiaja juz one takiej jak kiedys wartosci.

Wiec jakies ATI (ufam, ze gigabyte robi nadal dobrej jakosci karty). Jako
ze dawno z sprzecie nie siadze, to i nie bardzo sie orientuje, ktora z
kart (a w gre wchodza serie 9200 i 9600). Zalezy mi na tym, aby jej
wydajnosc w 2d byla *nie mniejsza* niz mojej 8500. Niestety testy do
jakich dotarlem porownuja wydajnosc 3d, a ta mi dynda.

Jeszcze jedne drobny warunek. chlodzenie musi byc pasywne (nie cierpie
wycia coolerow).

Wiem, ze 8500 byla karta 128bit, a z wyzej wymienionych tylko 9600Pro jest
taki, ale jest poza moim budzetem. Wiec jak to jest z ich wydajnoscia 2d w
stosunku do 8500?

Pozdrawiam
Piotr L.