Re: jaki system do ...

Autor: Tomasz Potega (shadow_at_manta.univ.gda.pl)
Data: Mon 17 May 2004 - 09:43:03 MET DST

Marco <notrue_at_interia.pl> wrote:
> pewnie tak, też o tym myślałem, ale żeby aż tak ograniczał możliwości
> procka.... hmmm... sam nie wiem

a jednak - intelowskie chipsety z tamtego okresu, przynajmniej jesli chodzi
o efektywnosc wymiany danych z pamiecia, sporo gorowaly nad konkurencja.

tym bardziej, gdy wydajnosc samego procesora siega dolnej granicy potrzebnej
do dekodowania mocy.

> Płyta ECS P6BAT-6+, chipset to Elite BX, więc full wypas :-)

no to sobie sam odpowiedziales ;)
to via apollo pro, czy juz cos bardziej wyszukanego? ;)

pozdrawiam,
shadow