Brak sygnału od Biosa

Autor: Fredo (ferdek_at_wp.pl)
Data: Mon 17 May 2004 - 09:03:23 MET DST

Witam,

Mam płytę ECS K7VZA v. 3.0 - ostatnio wymieniłem procesor na Durona 1600 i
wgrałem najnowszy BIOS jaki jest na stronie producenta - 3.70. I od tego
momentu zaczęły się klocki. Komp raz wystartuje bez problemów a raz na
kilkanaście razy odmówi posłuszeństwa. W momencie włączenia komputera mam
czarny obraz i nie słychać zgłaszającego się BIOSu. Nie pomaga
zrestartowanie z pudła, dopiero jak wyłączę listwę i włączę ją jeszcze raz i
dopiero kompa to wtedy wszystko gra.

Bardzo proszę o podpowiedzi co jest nie tak?

Radek