Re: Brak spójności dysku

Autor: Magik (wladek_g_at_o2.pl)
Data: Mon 17 May 2004 - 08:59:26 MET DST

> Na 100% przywócisz spójność formatując partycję. A naprawianie
> systemu plików można osiągnąć różnymi narzędziami, najczęściej
> też wbudowanymi w system operacyjny (scandisk w Win9x, chkdsk
> w WinNT, fsck w Linuksach...), ale niekoniecznie musi się to
> powieść, jeśli uszkodzenia są poważne (a prawie na pewno
> efektem będzie strata części danych).

witaj to znowu ja :)
jako że problem nie daje mi spokoju czytałem sobie necika (te szczątkowe
informacje które tam są zawarte:P) i wyczytałem ze brak spójności może być
spowodowany bad blockami czyli juz nie jest tak ciekawie :(, bo w zależności
od ich ilości można sobie prcay narobić przy oznaczaniu tych obszarów jako
nieużyteczne lub przekonać się jak dysk wygląda jako przycisk do papieru ;)

pozdrawiam