Re: Karta TV - brak dzwieku na tunerze TV;

Autor: adasiek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Mon 17 May 2004 - 02:10:36 MET DST

janko wrote:

> w konfiguracji zmien "Model karty" lub "Glowice tunera". Mialem podobnie
> przy karcie PixelWiewplay tv 878 - przy ustawieniu na pro PL nie bylo fonii
> dopiero kolejne próby oprzyniosly efekt

no ogolnie jest z tym jakis problem; podejrzewam, ze karta jest jednak
na fonii niemieckiej; otoz mam dostarczony przez producenta soft pod
winde nazywa sie "TV5.4" i tam jest cos na ksztalt "fine tunning";
jezeli na kanale, gdzie mam piekny obraz zrobie ten tunning na 2
jednostki w prawo, to obraz praktycznie znika, zas pojawia sie dzwiek;

no coz... chyba bede musial popytac na pl.misc.elektronika

adas;