Jak to jest z pojemnościa tuszy w HP 710 i 840?

Autor: sesam (allabahal_at_poczta.fm)
Data: Sun 16 May 2004 - 23:10:33 MET DST

Witam Wszystkich,

        Mam drukarke EPSON 600, ale wciąż zapchana głowica mnie denerwuje.
Zastanawiałem się nad kupnem HP 710C lub HP 840C. Teoretycznie to te same
drukarki (HP840C ma usb), ale zastanwia mnie fakt pojemności tuszy. W HP
710C sa to 42 ml czarny i 30 ml kolor, natomiast w HP 840C już tylko
odpowiednio 25 ml i 15 ml - tak podaje producent. Dziwie się więc, bo na
stronie "wielokropka" są owszem różne tusze do tych dwóch drukarek, ale o
tej samej pojemnosci - co mocno podkreśla producent "wielokropka".
Może wypowiedzą się użytkownicy? Czy te pojemniki są identyczne, tylko nie
pełne? Czy może są inne, a w wielkropku napychają je na maxa?

Pozdrawiam
Krzysiek