plyta wrocila z naprawy

Autor: p (lottery_at_op.pl)
Data: Sun 16 May 2004 - 20:49:45 MET DST

witam
mam taki dylemat
wczoraj odebralem plyte z naprawy - ponoc wymienili wszystkie kondensatory
(na moje laickie oko wyglada ze to prawda)
no ale z biosu zniknelo menu umozliwiajace 'podkrecanie' procesora i
zamilkla wbudowana karta dzwiekowa.
plyta to stary dobry abit se6
czyzby sobie cos wymontowali a mnie wlozyli jakis element 'z innej plyty'?
tak sie pytam bo moze po prostu trzeba jakas zworke na plycie przestawic i
bedzie ok (i nie chce z siebie robic barana dzwoniac jutro do nich z
pretensjami)

pozdrawiam
 przemek