Płyta główna pod Pentium 4

Autor: Gąsienica (prezes.firmy_at_wp.pl)
Data: Sun 16 May 2004 - 18:54:32 MET DST

Witam,

Prosze o polecenie mi jakiejś płyty głównej pod procesor Pentium 4 3 GHz.
Musi ona obsługiwać magistralę 800 MHz, dobrze współpracować z kartą
graficzną HIS Radeon 9600 oraz być stabilna i wydajna - nie zależy mi na
taniej tandecie, tylko na porządnej i mającej duże możliwości płycie
głównej. Chciałbym by ponadto miała Fire-Wire oraz 8 portów USB 2.0. Dodam,
że płyty główne powyżej 1000 zł nie wchodzą w grę.

Pozdrawiam.