Re: Jak wylaczyc klawisze Power Off, Standby, Wake Up w klawiaturze?

Autor: pkruk (pkruk_at_[NOSPAM)
Data: Sun 16 May 2004 - 18:25:18 MET DST

Użytkownik Radosław Sokół napisał:

> Najlepiej rozkręcić klawiaturę i fizycznie zablokować te
> klawisze. A tak z ciekawości, co Cię skłoniło by w ogóle
> kupować klawiaturę z tak cholernie niewygodnym umiejscowienem
> tych klawiszy (pomijając już samą wątpliwą ich użyteczność)?
> :)

Sadze ze cena. Sam kupilem taka klawke i sam mialem taki problem.
Logitech z niskim skokiem kosztuje 130 a ta klawka 35. Dla osoby ktora
chcialaby sprawdzic czy taki uklad klawiszy bedzie ok w pracy to na
poczatek dobry wybor. Szkoda byloby kasy po kupnie takiego logitecha
gdyby okazalo sie, ze taki uklad mi nie odpowiada :)

imo za ta kase, po wylaczeniu/wycieciu/wyjeciu gumek z wspomnianych
klawiszy to bardzo dobra klawka.

pkruk