Re: zasilacz - jaki brac?

Autor: Larus (larus_at_silesianet.pl)
Data: Sun 16 May 2004 - 17:32:20 MET DST

Indywiduum zwane *.Peeter*, w wiadomości
<c86sqh$24g$1_at_atlantis.news.tpi.pl> wyprodukowało:

> To pewnie zależy tylko i wyłącznie od ilości i jakości smaru
> w łożysku wentylatora.

Tak.
Ale ma też związek z obrotami - DF-y ciut niżej się rozkręcają.

> BTW w swoim 360-202 dołożyłem od środka wentylatorek wiejący
> przez kratki zasilacza, wyjąłem tylny grill i obroty spadły
> do około 1500rpm.

Czyli dorobiłeś sobie DF-a :-D

> Ale nadal głośno, aaaa, to już psychoza... ;)

No baa :-) Ja ostatnio lekko podupadłem na wyciszaniu - nowa płyta Asus
A7N8X niestety sobie "szumi" przy beczynności (elektrycznie mam na
myśli) oraz Chieftec buczy sobie wesoło w load :-)
Alee, przynajmniej mogę podkręcić chłodzenie dzięki temu :-)))

--
Dawid "Larus" Paszkowski <larus_at_mojepc.pl> / MAD powered
  "Non qui parum habet, set qui plus qupit, paupare est"