Jak wylaczyc klawisze Power Off, Standby, Wake Up w klawiaturze?

Autor: ARGOnaut (supahfly_at_op.pl)
Data: Sun 16 May 2004 - 17:11:06 MET DST

j.w.
Mam klawiature TRACER UltraMedia TRK-17MTB Silver i ciagly problem, bo zdaza
mis sie ze z przyzwyczajenia przyciskam klawisz power off chcac nacisnac
Delete, no i to jest na tyle irytujace, ze czesto niezapisany wynik mojej
pracy idzie sie <cenzura>. Jak wylaczyc te klawisze?
Pewnie w biosie to sie da zrobic, ale za kazdym razem jak cos przestawiam,
to albo mi sie nie wlacza system, albo TE klawisze i tak pozostaja aktywne.
Nawet jakies rozwiazanie programowe mi pasuje, albo jakis zamiennik
statndardowego sterownika klawiatury.
Co robić?

System WIN XP PRO
BIOS AWARD na płycie MSI-6590 (KT4 ULTRA)

Dzięki za wszelkie sugestie;)