Re: buczenie C-Media 8738

Autor: Avalon (avalon_at_yaol.com)
Data: Sun 16 May 2004 - 16:39:42 MET DST

On Sun, 16 May 2004 00:05:26 +0200, "rumzeiss" <bumel_at_o2.pl> wrote:

>Moja dziewczyna kupila za grosze kompa z plyta Asus TUSI-M
>- plyta ta ma zintegrowana grafike i audio - z grafa nie ma problemu
>i jest calkiem, calkiem ale dzwiek z chipsetu C-Media 8738 buczy
>pod winxp i chcialem sie zapytac czy jest to kwestia winxp czy
>raczej kiepskiej jakosci tego chipsetu . Czy ktos ma ten chipset i udalo
>mu sie uzyskac pod winxp w miare czysty dzwiek czy tez jest to standardowa
>wada tego ukladu ...
C-media nie jest najwyzszej klasy ukladem dzwiekowym, ale powinien w
zadowalajacym stopniu pracowac dla kazdego przecietnego uzytkownika.
Nie sadze aby byl uszkodzony, sa one na ogol trwale....
Problem wasz, byc moze wynika z braku odpowiedniej konfiguracji XP.
Wiele ludzi instalujac XP zapomina ze ten system nie robi upgrade do
driverow; nie tylko dzwieku, ale takze innych devices posiadanych na
zintegrowanej mobo.
Ponizej znajdziesz wszystkie aktualne drivery do twojej MB lacznie z
ew. aktualnym BIOS - jezeli potrzebny.
Nie zapomnij takze uaktualnic chipset (SiS)AGP driver dla XP.

http://www.asus.it/support/download/item.aspx?ModelName=CUSI-M&Type=Latest
C-Media CMI8738/C3DX Audio Driver V2.75a for Windows XP Driver
V5.12.01.0630
Avalon