Re: wybor pamiatek - co lepsze....?

Autor: Piotr (pnat_at_interia.pl)
Data: Sun 16 May 2004 - 15:51:26 MET DST

Użytkownik "Negatyw" <negatyw001_at_nospam.o2.pl> napisał w wiadomości

 Co do wciskania kitu... Mało wiesz na ten temat. Z jednej strony uczciwosć
> handlowa a z drugiej - zalegający na magazynie towar. Trzeba to jakos
> pogodzić. Tego jednak nie potrafi (jak widać) skumać Twój "błyskotliwy"
> móżdżek :))

To fakt niewiele wiem, nie zajmuje sie oszustwami i wciskaniem ludziom kitu.
Ja uwazam to za zalete, ty nie...Ale ktos cie zrobil w konia, to nie jest
blyskotliwosc, tylko nieuczciwosc i cwaniactwo.
Ogromny móżdżku.
pozdrawiam
Piotr