Re: Wylaczylem go i odmowil wspolpracy... :)

Autor: Bosman Zorz (bosmanKROPKAzorz_at_interia.pl)
Data: Sun 16 May 2004 - 15:17:53 MET DST

In <news:c87pck$8q1$1_at_inews.gazeta.pl>
Jormungandur wrote:

> Sam sobie odpowiadasz.

Chlodzenie wodne na grafie na tyle skomplikowanie mam zamontowane, ze
chcialbym uzyskac wieksza pewnosc niz tylko moje podejrzenia. Troche
potem bedzie zamieszania, z wymontowywaniem i zamontowywaniem w razie
pomylki. :)

Dlatego podalem konkretne objawy 'wizualne', moze ktos to na wlasne
oczy przerabial. Moge dodac, ze podejrzany kondensator to taki
pojedynczy, umiejscowiony najblizej sledzia.

--
Pozdrawiam -- Wasz Bosman Zorz
Moj adres email znajdzesz tu: http://tinyurl.com/2hbmt