Re: Athlon 1.2

Autor: trzmiel (trzmielNOSPAM_at_interia.pl)
Data: Sun 16 May 2004 - 13:01:00 MET DST

In news:c87ha3$9gm$1_at_news.onet.pl,
kgb007 <kgb007_at_poczta.wp.pl> typed:
> Czy do Athlona 1.2 mogę użyć zwykłej białej pasty
> silikonowej H, czy może czegoś lepszego?
>
> Czy pasta silikonowa z której wydziela się oleista
> substancja nadaje się jeszcze do użycia, to znaczy czy nie
> utraciła swoich właściwości.

Athlony 1200-1400 wydzielaja bardzo duzo ciepla, takze lepiej zaopatrz sie w
dosc spory cooler, np spire whisper rock IV, albo coolermaster CP58JD1F0L.
Oleista substancja nie przeszkadza w uzyciu bialej pasty, czasem gdy pasta
dosc dlugo lezy to tak sie z nia dzieje. Sam uzywam srebrnej pasty arctic
silver 5 i taka polecam.

pzdr.
trzmiel