Re: jak to jest z tymi dyskami?

Autor: trzmiel (trzmielNOSPAM_at_interia.pl)
Data: Sun 16 May 2004 - 12:28:05 MET DST

In news:c87ce0$bhc$1_at_inews.gazeta.pl,
geos <geos_at_nowhere.org> typed:
> dziekuje za wszystkie odpowiedzi.
>
> mialbym jeszcze prosbe do specjalistow o zerkniecie na ponizsza
> oferte i wyrazenie opinii, czy moze to byc powazne uszkodzenie dysku,
> czy proba "wystrychniecia na dudka" kupujacego, czy moze zupelna
> blahostka. jestem zainteresowany ta aukcja ale jednoczesnie staram
> sie omijac aukcje "dyskowych trupow".

aukcja pewnie skonczy sie na ok 200 PLN albo i wiecej, jak znam allegro :-).
Za ok 80PLN wiecej mozna kupic nowke z 3 letnia gwarancja. Mozesz wydac
200PLN i byc w plecy, albo dysk padnie Ci za 3 miesiace i tez bedziesz w
plecy bo nie ma na niego gwarancji. Nie oplaca sie oszczedzac na dyskach.

pzdr.
trzmiel