Re: wybor pamiatek - co lepsze....?

Autor: Piotr (pnat_at_interia.pl)
Data: Sat 15 May 2004 - 22:47:45 MET DST

Użytkownik "Negatyw" <negatyw001_at_nospam.o2.pl> napisał w wiadomości

> Tak jak tramwaj na zardzewiałych torach :)
> Pracuję w branży IT. Spora grupa reklamujących kompy, to właśnie amatorzy
> pamięci firm z serii "nie dej się".

Rozczuliles mnie, do lez. Pracujesz w branzy i nie wciskasz ludziom kitu,
sami sie dopychaja, tumany. Szkoda, ze na ciebie nie trafilem, nie musial
bym sie uczyc i kupowac gazet, zeby wreszcie zlozyc sobie sam kompa, w
ktorym nie ma gowna wcisnietego przez ludzi z branzy IT. Naprawde zaluje.
pozdrawiam
Piotr