Re: Co jest wart monitor LCD z Media Markt?

Autor: sir Szewc (rockoon_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 15 May 2004 - 00:45:02 MET DST

Uzytkownik "Radek K." <radek678_at_wp.pl> napisal w wiadomosci
> sir Szewc wrote:

> Moim zdaniem lepiej kupic pozadny 17'' monitor np. NEC-a, niz byle jaki
LCD

Jezeli tak to jaki (jezeli monitor z tylem to nie bede sie zapozyczal wiec
za jakies circa 700plnów)

> bo o ile mi sie dobrze wydaje to do 1500 pln to super LCD-ka nie
dostaniesz.

Sugerujesz, ze producent robi dla MM gorsze monity niz dla pozostalych?
Bardziej przychylalbym sie do tego gdyby byla to oddzielna marka produkowana
przez Philipsa dla MM itp. (tak jak ma to miejsce np. w branzy spozywczej
gdzie dla liderszajsów i innych robione sa mleka prawdziwe, margaryny
codzienne itp.)

Czy moze to Phillips to marka idaca na masówe nie specjalnie liczaca sie z
jakoscia? A czym legitymuje sie pozadny LCDek?

pozdr. z krainy lajkonii :)
sir Szewc