Problem z SB audigy

Autor: haakon (haakon_at_WYTNIJTOinteria.pl)
Data: Sat 15 May 2004 - 18:11:14 MET DST

Witam
mam karteSB Audigy Player, przy probie instalacji wykrywa urzadzenie nie
wykrywajac procesora dzwieku tylko emuluje go. Plyta glowna to ECS K7VTA3
podobnie dzieje sie na MSI KT3 Ultra2. Troche mnie to irytuje. Probowalem
niemal wszystkiego recznie podac lokalizacje sterownika, sciagac updatey,
zmienialem sloty, zmienalem ustawienia biosu (zintegrowana karta) bylem na
stronie producenta zarowno karty jak i plty glownej. I NIC :( Juz nie mam
pomyslow na to co z tym zrobic. Czy ktos mial moze podobny problem albo
bylby w stanie mi pomoc? Bede niezmiernie wdzieczny. Pozdrawiam haakon