Re: SAMSUNG - 17" SyncMaster 757DFX vs Philips 17" 107P50

Autor: marcus075 (ROT13_znephf075_at_ky.jc.cy)
Data: Sat 15 May 2004 - 12:30:58 MET DST

Na obywatelu MiW oskarżonym o pisanie na grupę pl.comp.pecet SB wymusiło
następujące zeznania...:

> Kolejny, ktory twierdzi, ze mam cholerne szczescie ?
>
> Z mojego 109P4 jestem b.zadowolony :)

Nie... wiesz to jest tak jak z mitem o LG:) Ja po prostu nigdy nie używałem
monitorów Philips i kieruje się opinią znajomego [w zasadzie dwóch osób
korzystających z jednego monitora:)], że nie jest ok pierwsza klasa... A o
LG się tyle złego przeczytałem a od roku mam nagrywarkę LG i od, o cholera,
3 lat czytnik CD tejże firmy i są ok:)

--
marcus075
[nowy sprzęcior to kwestia godzin...]