Re: SAMSUNG - 17" SyncMaster 757DFX vs Philips 17" 107P50

Autor: marcus075 (ROT13_znephf075_at_ky.jc.cy)
Data: Sat 15 May 2004 - 12:30:57 MET DST

Na obywatelu g!b oskarżonym o pisanie na grupę pl.comp.pecet SB wymusiło
następujące zeznania...:

> Posumowujac rozmowe, dochodze do wniosku, ze w tej klasie monitorow, obydwa
> beda dobrym wyborem, wiec pewnie rzuce moneta przed wejsciem na gielde hyhy
> ;-)

nie... to jest kwestia Twojej oceny. Musiałbyś zerknąć na oba monitory- jak
pracują przy Twojej karcie graficznej...

> PS. niestety i tak w sobote gielda jest zamknieta, wiec trzeba wstrzymac sie
> z tym do niedzieli :-/

Heh, a ja byłem na giełdzie i już wróciłem, sprzęt jest w pudełkach:) [w
tym 19" monitor Iiyama:)]

--
marcus075
[nowy sprzęt to kwestia godzin]