Re: Karta TV na Bt878 a nowe plyty glowne

Autor: szpon (szpon_at_no-spam.mail.alphasoft.org)
Data: Sat 15 May 2004 - 07:51:52 MET DST

Redi wrote:

> Hmm... nie bardzo rozumiem, mam nie instalować driverów i pozostawić w
> systemie "nieznane urządzenie audio" i "nieznane urządzenie video" a
> ten DScaler sam sobie wykryje że tuner siedzi sobie w którymś tam
> slocie PCI?

Dokładnie tak.

Jak system będzie chciał się przy każdym uruchomieniu instalować, to wyłącz
go [tuner] w menedżerze urządzeń. Btw. DScaler4 jest wg. mnie najlepszym
softem do kart typu bt8x8 (w sumie już teraz nie tylko do bt8x8). Na
początku może Ci się wydać dość skomplikowany, ale jak masz trochę szarej
masy pod kopułką to powinieneś szybko dojść o co w nim chodzi.

A na pewno jest 1000x lepszy niż ten shit dołączany z kartą.

PS. Jak używasz tunera do nagrywania czegoś np. z kamery, to będziesz musiał
jednak zainstalować stery. Ale w sumie nie koniecznie. DScaler potrafi też
nagrywać wideo i to z dowolnym kodowaniem, realtime!

--
Piotr Slawinski (a.k.a. szpon)
  GG: 782837