Re: Ati Rage 3D Pro, a Voodoo II

Autor: Marcin (ja_siek_at_o2.pl)
Data: Sat 15 May 2004 - 01:19:35 MET DST

Witam!
Najpierw sprawdź na jakimś innym komputerze czy Voodoo jest sprawne i jeśli
jest to spróbuj włożyć do innego pci.
Powodzenia

A jak Ci się uda to napisz jak taki zestaw działa, moja koleżanka ma
celka333 + cztero megowego Ragea zintegrowanego z płytą + Voodoo I, i nażeka
że jej simsy skaczą, może jak by wymieniła na Voodoo II... ;-)

pzdr.

http://www.gazeta.pl/usenet/