Re: certyfikat CE na komputery

Autor: lazik_s (spamtrap_s_kizal_at_gazeta.pl)
Data: Fri 14 May 2004 - 23:49:24 MET DST

 Witam wszystkich grupowiczów pl.comp.pecet!!!

Pewnego dnia, a było to w piątek rano, januszek napisałeś na
pl.comp.pecet coś takiego:
> Skoro taka teze postawiles to niestety nie moge zakonczyc tego watku
> :( O ktory konkretnie fragment mojej wypowiedzi chodzi?

O "Deklaracje zgodnosci producenta z norma CE a nie zaden
certyfikat..." To jest jedna strona medalu i dotyczy odbiorcy
końcowego. Teraz się zastanów jak się uzyskuje CE na komputer przez
producenta. Wiadomo że poszczególne części to CE od dawna mają, ale
zebrane one w kupę w cale nie muszą tych norm spełniać i w wielu
przypadkach niestety tak jest. Nie mam zamiaru się z tobą wykłucać
jednak tylko powiem że ja znam to z praktyki już od ponad roku :)

Z mojej strony definitywny EOT ponieważ jak pisałem nie mam zamiaru
flejmować na tematy które są jasne i precyzyjne. Do tego są już
wyjaśnione. Polecam google i lekturę.

--
Pozdrowienia,
 lazik_s    mailto:nick_at_poczta.gazeta.pl -- PGP KEY ID:0x4BF8D316 --