Re: Plyta dwuproc. pod P4

Autor: p0li (p0li_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 14 May 2004 - 23:39:06 MET DST

->
> On Wed, 12 May 2004 08:42:39 +0200, "Piter" <spamtrap_at_honda.bt.pl>
> wrote:
>
> Z tego co czytam wynika ze zle podalem nazwe procesora.
> Chodzilo mi generalnie o 3GHz procesory Intela. Poprosze o sugestie
> /symbole/ na temat plyty i procesorow.

no więc tak
w parze z tą częstotliwością będą działać tylko procki typu xeon - ale jest
to droga impreza - na allegro widziałem parkę za 3,6kzł
parkę procków 2ghz można dostać za 600-900zł
płyty tylko serwerowe na chipsecie serwerworks - od 1600 w górę, używane od
800
do tego jeszcze komplet wiatraków i radiatorów - 2x50zł i duża obudowa -
mnie się udało to wszystko wcisnąć w chiefteca (500zł z zasilaczem - który
można sprzedać)
do tego ram z ecc - ale to w miare niedrogie było - nie wiem jak teraz
i jeszcze zasilacz ze złączem EPS 12V, albo zwykły - ale o mocy minimum
450W realnej i obciążalności linii 12V minimum 18-20A

po złożeniu wygląda to mniejwięcej tak:
http://gallery.mud.pl/komputerowy

--
P0zdrawiam