Chieftec ATX-1136H vs. GPS-350BB-101L

Autor: Wojciech Michalczuk (wmichal.WYTNIJ_at_gazeta.pl)
Data: Fri 14 May 2004 - 22:44:03 MET DST

Witam.
Padł mi ostatnio Feel 300W... mniejsza z tym. Trzebaby teraz kupić sobie
jakiś zasilacz.
Po krótkim rozeznaniu w oko wpadły mi dwa:
ATX-1136H i GPS-350BB-101L. Zastanawiam się który z nich wybrać. Dlatego
zwracam się z pytaniem do użytkowników ww. modeli - który będzie lepszy?
Zależy mi przede wszystkim na ciszy. Chciałbym mieć również zapewniony spokój
z zasilaniem, aby nie budzić się w środku nocy dręczony niepokojem o
wnętrzości mojego komputera :>
 Komputer którym miałbybyć nowy zasilacz obarczony to:
Athlon XP 2000+, GF4 Ti 4200, WD Caviar 80GB, 512 MB RAM, MSI KT4Ultra.

Chciałbym mieć jeszcze lekki zapas na dalszą, niewielką rozbudowę.

A może na rynku jest jakiś inny, lepszy zasilacz w podobnej cenie? Zasilacz
chciałbym kupić za około 200zł, choć oczywiście im taniej tym lepiej :>

Pozdrawiam, Wojciech Michalczuk.