Re: Dwa komputery, drukarka i USB

Autor: Paweł Kowalski (pawelk40_NOSPAM__at_op.pl)
Data: Sat 15 May 2004 - 00:11:37 MET DST

Jacek Ł. wrote:

> Na pewno? A sprawdzales? Bo, moze malo widzialem, ale jeszcze nie spotkalem sie
> z drukarka, ktora by byla udostepniona pod winda i nie chciala drukowac.

Powiem tak. Na pierwszym windowsie robię udostępnienie, na drugim kompie
  widzę ją jako udostępnioną. Nie da rady zainstalować sterowników
bezpośrednio z płyty dopiero po ręcznym dodawaniu sprzętu. Drukarka
wygląda jakby była dodana. Gdy robię drukuj wyskakuje błąd. Rozmawiałem
telefonicznie z supportem lexmarka i powiedzieli mi ze producent podaje
ze nie jest to drukarka udostepnialna. Stwierdzili ze jesli uda mi sie
to zrobic to mam im dac znac.
Pozdrawiam
Paweł