Re: Cuda się dzieją- zmiana sprzętu.

Autor: marcus075 (ROT13_znephf075_at_ky.jc.cy)
Data: Fri 14 May 2004 - 21:58:35 MET DST

Na obywatelu Hakamoto oskarżonym o pisanie na grupę pl.comp.pecet SB
wymusiło następujące zeznania...:

> Polece ci bartona 2500 i podkrecic na 3200, lub i wiecej jak trafisz
> odblokowany mnoznik.

plany: mobilny Barton...:) z odblokowanym mnożnikiem:)

> Ramki wiadomo ddr400:) jak troche do grania to chyba to
> chyba hyper-x'ow nie potrzebojesz:)

Kingoston raczej:) albo twinmos co by się w DualChannel pobawić i sprawdzić
czy nic nie daje...:)

> Grafka? Ja ciagne jeszcze na geforce4 ti
> 4200 4xagp i call of duty na max details 800x600 smiga i spoko.

a ja jednak jakiegoś Radka kupie- lepsza jakość obrazu:)

> jakis duzy
> dysk i cichy.

hd'k zostaje, nawet dwa:)

> Zainwestuj w jakas obudowe fajna i zasilke: slyszalem ze
> polecaja chieftecka:)

obudowa będzie nowa, ale zasilacz ten sam..:) Huntkey BS3000

> Moglbys monitor zmienic na jakis 17" flata, spoko jest
> samsung syncmaster 753df.

w pierwszej kolejności!

> a za reszte bedziesz mial czadowe wakacje z laska:)

a za resztę to jadę pić;) o ile kuzyn zda maturę, bo raczej moją dziewczynę
to starsi na wakacje nie puszczą [gówniarzy 16'letnich na wakacje
samych...;)]

--
marcus075