Re: Pytanie dotyczace plyty Abit BE6-2

Autor: Saiko Kila (fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy)
Data: Fri 14 May 2004 - 21:27:00 MET DST

Proces "macko.b" <mbanaszek04_at_wUpE.pEEl> zwrócił błąd:

> Witam, kolejne pytanie to czy musowo wymieniac kondensatory w serwisie
> komputerowym ? bo jak narazie to daja ceny z kosmosu okolo 100-120zl,przejde

Pewnie, ze nie, tylko w serwisie komputerowym moga ja lepiej przetestowac
pozniej. Zobacz na ile jest gwarancja na naprawe, ja dostalem 3 miesiace,
wystarczylo, zeby przetestowac samemu. Moze to zrobic kazdy elektronik.
Tylko, ze duzo taniej to sie nikt nie zgodzi...

--
Saiko Kila -- Adres jest w ROT13. Proszę usuń "cutme." -- GG: 4088862
"Ciężki jest dobry. Na ciężkim możesz polegać. Jeśli nie zadziała zawsze